2014. október 27., hétfő

Rimmel 702 - Marshmallow heaven


Ma először próbáltam ki, hogy milyen az, amikor műkörömre lakkozok. Egy gyönyörű, lila Rimmel lakkot választottam. Nagyon tetszett a végeredmény, sose voltak még ekkora körmeim, amik ki lettek volna lakkozva. Soha nem nőne meg ekkorára a körmöm sajnos. 
Egy rétegben kentem fel a lakkot, majd a gyűrűsujjamra egy Rimmel Sweetie Crush lakkot vittem fel.
Megmutatom a műkörmöt, amit pár napja építettem magamnak, ez volt az egésznek az alapja.


Ezt tegnap átalakítottam egy kicsit, a mutatóujjamról és a középső ujjamról leszedtem a körmöt, és újat építettem helyettük.

A mutatóujjamra tappancsokat festettem, a középső ujjamra pedig semmilyen minta nem került. Ezután a körömlakk következett.
Rimmel London Sweetie Crush - 011 Violet swizzle, Rimmel London - 702 Marshmallow heaven





Sweeie Crush lakkal:




Írjátok meg, hogy érdekelne-e Titeket, hogy milyen műkörmöket csinálok, illetve hogy tetszik-e ez a műköröm-körömlakk kombó.
Ask.fm-en  kaptam egy kérdést, hogy mutassam meg a körömlakkjaimat. Érdekelne Titeket? :)
Köszi, hogy elolvastad! :)


6 megjegyzés:

  1. nagyon szép a műköröm és a lakkok is!! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik a műkörömre lakkozás, olyan szép szabályos! engem érdekelnek a további műkörmök is! :)

    VálaszTörlés