2014. november 7., péntek

Ezüst-menta-fehér manikűr


Ma egy gyönyörű menta színű lakkot választottam a manikűröm alapjának. Ezt feldobtam egy kis ezüst homoklakkal, és egy fehér színű lakkal. A gyűrűsujjamon a fehérre egy szilánkos lakkból vadásztam darabokat, és azokat tettem rá. A körmöm műköröm, magától sajnos nem nő meg ekkorára. :(

A felhasznált lakkok:

Moyra No. 03
Catrice 56 - Minter Wonderland
Claire's 62484 - Sky Blue Flakes
Essence sand effect 183 - be my lucky star

És az elkészült manikűrről a képek:





Dm-es gyönyörű téli bögrém, az utolsót hoztam el :)


Megvan valamelyik ezek közül a lakkok közül Neked? Tetszik ez a manikűr? :) Írd meg a véleményedet kommentben. :)
Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet!


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a mani! :) Nekem meg van az Essence ezüst homoklakk. Annyira szeretem, hogy már alig van benne. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nagyon szép lakk, a tél jut eszembe róla. :)

      Törlés