2014. november 9., vasárnap

Körmös dolgaim sorozat - körömlakkok #1 - Rózsaszín, lila, barack


Több ember is kérdezte tőlem, hogy nem mutatom-e meg a lakkjaimat, és a többi körmös dolgaimat a blogon. Ha Titeket érdekel, akkor persze, örülök neki, ha olvassátok a blogomat, így eleget teszek a kéréseteknek. 
Az első részben a rózsaszín, lila és barackos árnyalatú lakkjaimat fogom megmutatni Nektek. Ha szeretnétek valamelyiket megnézni, hogy körmön milyen, írjátok meg melyiket, és hozok róla tesztet. :)
A képek nem valami élesek, sajnos nincs elég fény, és máskor nincs időm lefotózni őket. :(
Balról jobbra leírom mindegyik lakk nevét és árnyalatát.
A következő részben a homoklakkjaimat mutatom meg Nektek. :)

- Boulevard (árnyalatot nem találtam rajta)
- Essence c&g - 167 Candy love
- Artistry - 7 MC Celestial
- Essence Love Letters - 04 Dear peach!
- Miss sporty - 120
- Catrice - 21 Rosy one more time


- Boulevard (árnyalatot nem találtam rajta)
- NYC - 238 MoMa
- Essence c&g - 177 Happy end
- Lora - CC-040
- Essence nail art twins - 03 Carrie
- Miss sporty - 302
- Lora (lekopott a száma)

- Essence c&g - 148 Prom-berry
- NYC - 010 Panic Purple
- Lora 233011-R104
- Miss sporty - 457
- Boulevard (nem találtam rajta árnyalatot)

- Rimmel London I ♥ lasting finish - 702 Marshmallow heaven
- Avon - Romance
- NYC - 257 Lavender cupcake
- Essence show your feet - 16 miss lavender
- Essence nail candies - 05 sugar pie, honey bunch
- Miss sporty - 350

- Lora - CC-170
- Lora - CC-048
- Lora (lekopott a száma)
- Lora - 092

- Lovely St. Tropez - Nr. 3
- Aden - No. 118
- Avon (nem találtam rajta árnyalatot)
- Care romeis - 13 cracked
- Miss sporty - 485

- Essence show your feet - 15 flamingo rose
- Essence c&g - 104 sweet as candy
- Essence effect nail polish - 02 baby, you're a firework
- Essence love letters - 01 rosy in love

Köszönöm, hogy elolvastad, ha van valami észrevételed, írd meg nekem kommentben. :)

4 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket , kíváncsian várom a következő posztot:)
    A Essence c&g - 104 sweet as candy lakkra kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Rendben, hozom majd! :)

      Törlés
  2. Szép lakkok, én pedig az Essence love letters - 01 rosy in love-ra lennék kíváncsi :)

    VálaszTörlés